Obsah

ČEZ - Info

Typ: ostatní

Skupina ČEZ
Dočasně přerušujeme provoz našich Zákaznických center a kontaktních míst
Dobrý den,
v návaznosti na vládní nařízení jsme do odvolání přerušili provoz všech našich Zákaznických center a kontaktních míst.
Uděláme vše pro to, abychom i v této složité situaci pro Vás zajistili co nejdostupnější zákaznický servis. Své požadavky můžete vyřídit on-line nebo na naší Zákaznické lince.
Omlouváme se za komplikace, které jsme Vám tímto opatřením mohli způsobit, a děkujeme za pochopení.

Vyřiďte požadavky on-line z bezpečí svého domova
Potřebujete nahlásit samoodečet, změnit výši záloh, zaplatit vyúčtování nebo třeba změnit kontaktní údaje?
Vše nejrychleji vyřešíte ve webové aplikaci ČEZ ON-LINE.
JÍT DO ČEZ ON-LINE
Své požadavky můžete zadat také na stránce www.cez.cz/pozadavky.

Jsme pro Vás k dispozici na Zákaznické lince, denně od 7 do 20 hodin.
Ikona telefon


800 810 820

Může se stát, že doba čekání bude kvůli zvýšenému počtu požadavků delší, než je obvyklé. Proto doporučujeme využít on-line zadání požadavku.


Vytvořeno: 17. 3. 2020
Poslední aktualizace: 17. 3. 2020 10:17
Autor: